• 1402/02/20 - 20:37
  • - تعداد بازدید: 203
  • - تعداد بازدیدکننده: 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرآیندهای دانشگاهی برتر در شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و مقالات منتخب در بیست و چهارمین همایش اموزش پزشکی

کسب عنوان فرآیندهای دانشگاهی برتر در شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و مقالات برگزیده در بیست و چهارمین همایش اموزش پزشکی توسط اساتید دانشکده پرستاری

آیین گرامیداشت مقام استاد با حضور هیات رییسه و اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد و از اساتید برتر در حوزه های مختلف تقدیر گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ در این مراسم  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به پیام های آیات ۳۱ و ۳۳ سوره بقره گفت: معلّم واقعى خداست و قلم، بیان، استاد و کتاب، زمینه‌هاى تعلیم هستند و برترى انسان بر فرشتگان، به خاطر علم است.
دکترمهدی رضاییان ضمن ارج نهادن بر تلاش های بی دریغ اساتید و نقش آنها در شکل گیری آینده نظام سلامت جامعه، بر توجه به آموزش علمی اصول تخصصی حرفه ای و اخلاقی تاکید نمود.
در ادامه سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه با قدردانی از تلاش های استادان در تعلیم و تعلم دانشجویان گفت: سیاست گذاری صحیح در خصوص الگوها و نظریه های علمی جدید معطوف به پاسخگو بودن دانشگاه و تاثیر گذاری فعالیت اعضای هیات علمی بر جامعه از جمله چشم اندازهای جدید در آموزش دانشگاه خواهد بود.
دکتر سید امین کوهپایه افزود: این مهم، به نحوی باید طراحی و پیاده سازی شود که اول، نیازهای جامعه احصاء شود، دوم، پاسخ به این نیازها به جامعه منتقل گردد و سوم این عملکرد منجر به ارتقا جامعه گردد. 
وی ابراز امیدواری کرد: به لطف حضرت حق با این چشم اندازها و همکاری استادان بزرگوار در طراحی، پیاده سازی و پایش این برنامه همه جانبه، دانشگاه موفق و پیروز باشد.
در این مراسم از جناب آقای دکتر مصطفی بیژنی در حیطه ارزشیابی و جناب آقای امیر فقیهی در حیطه یاددهی یادگیری به عنوان فرایند های برتر دانشگاهی در شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری تقدیر گردید.
همچنین از سرکار خانم دکتر شهناز کریمی و جناب آقای امیر فقیهی به عنوان اساتید ارائه دهنده سخنرانی و مقاله در بیست و چهارمین همایش آموزش پزشکی نیز تقدیر و تشکر به عمل آورده شد.
  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اخبار تصویری
  • کد خبر : 8936
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: