• 1401/07/06 - 01:05
  • - تعداد بازدید: 274
  • - تعداد بازدیدکننده: 270
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک

پیام تبریک معاون دانشکده پرستاری به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید

خانم پریسا ثابت سروستانی معاون دانشکده پرستاری، با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی دانشگاه‌ها را به اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشکده پرستاری تبریک گفت.

خانم پریسا ثابت سروستانی معاون دانشکده پرستاری، با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی دانشگاه‌ها را به اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشکده پرستاری تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

در آستانه بهار علم ودانش وشروع فصلی دیگر از علم آموزی، پویایی وپژوهشگری و سرآغاز دوره ای که دانش پژوهان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره گیری از دانش استادان برای ارتقاء توان علمی و دستیابی به قله های پیشرفت و ترقی، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده ی جامعه مهیا می سازند؛ بر خود لازم میدانم آغاز سال تحصیلی جدید  را به همه دانشگاهیان و تلاشگران عرصه علم و دانش بویژه اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز دانشکده پرستاری فسا صمیمانه تبریک  گفته و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان دستیابی به مدارج عالی علمی، بهروزی و سعادت را خواهانم.
امید است با اتکال به خداوند متعال، استوارتر و با نشاط‌تر از قبل در رسیدن به مدارج بالای علمی و معنوی در مسیر رونق و شکوفایی تولید علم و دانش با شتاب بیشتری حرکت کرده و در پرتو لطف الهی در تحقق اهداف متعالی و سازنده میهن اسلامی گام بردارید.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اخبار تصویری
  • کد خبر : 6921
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: