• 1401/02/12 - 09:44
  • - تعداد بازدید: 196
  • - تعداد بازدیدکننده: 193
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
پیام تبریک

پیام تبریک دکتر مصطفی بیژنی به مناسبت روز بزرگداشت مقام استاد

رئیس دانشکده پرستاری در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) روز معلم را تبریک گفت.

 دکتر مصطفی بیژنی، رئیس دانشکده پرستاری، همزمان با فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه، در پیامی سالروز شهادت استاد گرانقدر شهید آیت الله مرتضی مطهری را به همه معلمان دلسوز و اساتید گرانقدر دانشگاه بویژه اساتید دانشکده پرستاری تبریک گفت و از تلاشها و زحمات آنان تشکر و سپاسگزاری کرد.
متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام علی (ع) می فرمایید: " دانشمند و معلم را سه نشانه است: دانش و بینش، حلم و بردباری، سکوت و آرامش و وقار" 
فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و روز معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلمین و اساتید در فرهنگ ما و  شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

به جان و روان همه بزرگانی که زندگی خود را با بهره مندی از این فرصت جاودانه کردند و دانشگاه را به امانت به نسل ما سپردند درود می فرستیم و با فروتنی در برابر همه استادان بزرگ منش و فداکار که بنیان اندیشه و خدمت را استوارتر از همیشه پاس می دارند سر تعظیم فرود می آوریم.
 
اساتید دانشگاه به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه کشور در شکل دهی  نظام علمی و فرهنگی و نظام سلامت نقشی ماندگار دارند و بدیهی است استادان دانشگاه های علوم پزشکی از آن جهت که علاوه بر مسؤلیت آموزش و پژوهش، در حیطه سلامت جامعه نیز دارای جایگاهی ویژه هستند دارای ارزش مضاعف می باشند و به واسطه رفع آلام بیماران در درگاه الهی از اجر و ارزش معنوی بیشتری برخوردار خواهند بود.

به ویژه در شرایط کنونی کشور که اساتید علوم پزشکی علاوه بر آموزش دانشجویان به صورت مجازی، بر استمرار تحقیق و پژوهش اهتمام داشته و در درمان بیماران و مبارزه با کرونا از تلاش بازنمی ایستند نقش و جایگاه اساتید بیش از پیش روشن می گردد. 

بر خود لازم می دانم هفته ی بزرگداشت مقام استاد را به تمامی عزیزان فعال در عرصه ی تعلیم و تربیت به ویژه  به اساتید فرهیخته دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا صمیمانه تبریک عرض نموده و ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات ارزشمند ایشان، امیدوارم در ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه و در مسیر تحقق اهداف متعالی و چشم انداز پیش روی دانشکده همواره یار و یاور دانشکده بوده و بیش از پیش در رسالت خطیر خویش موفق و موید باشید.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اخبار تصویری
  • کد خبر : 6199
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: